Taisyklės

EUROSIUNTOS.LT TAISYKLĖS KLIENTUI

 

1)      Prieš vykdant užsakymą, prašome perskaityti sutartį, taisykles ir DUK.

2)      Klientas privalo užpildyti visus laukelius, esančius www.eurosiuntos.lt užsakymų sistemoje.

3)      Klientas atsako už tai, kad užsakymų sistemoje būtų pateikti teisingi duomenys.

4)      Klientas atsako už tai, kad siuntos ar kroviniai būtų tinkamai įpakuoti ir transportavimo metu nebūtų pažeisti. Už visus pažeidimus, atsiradusius dėl netinkamos pakuotės, pakavimo atsako klientas. Daugiau informacijos apie siuntų tinkamą ir netinkamą pakavimą rasite čia.

5)      Klientas atsako už tai, kad nebūtų siunčiami draudžiami daiktai. Plačiau apie draudžiamus daiktus skaitykite sutartyje (link).

6)      Klientas atsako už tai, kad užsakymų sistemoje būtų pateikiamas teisingas siuntos svoris. Jeigu siuntos faktinis svoris yra didesnis negu nurodytas užsakymo metu, ir tai nustatoma pasvėrus siuntą terminale, siunta yra grąžinama siuntėjui, o sumokėta pinigų suma už siuntos ar krovinio gabenimą yra laikoma kompensacija už Eurosiuntos.Lt patirtą žąlą ir nėra grąžinama klientui.

7)      Siuntos svorį reikia nurodyti didesnį nei yra faktinis. Pavyzdžiui:

a)      siunta sveria 5,9 kg, tai užsakymų sistemoje nurodome svorį 6 kg;

b)      siunta sveria 9,85 kg, tai užsakymų sistemoje nurodome svorį 10 kg;

c)      siunta sveria 10,1 kg, tai užsakymų sistemoje nurodome svorį 11 kg.

8)      Siuntos užsakymas pradedamas vykdyti tik atlikus mokėjimą. Daugiau informacijos apie atsiskaitymo būdus rasite mūsų tinklapio skiltyje „Apmokėjimai“ (link).

9)      Visi užsakymai turi savo numerius (jis suteikiamas patvirtinus užsakymą mūsų sistemoje).

10)  Klientas privalo tinkamai pažymėti siuntą, prieš atvykstant kurjeriui jos paimti. Aiškiai matomoje vietoje turi būti nurodyti (užklijuota kortelė) siuntėjo bei gavėjo rekvizitai. Gavėjo adresas turi būti nurodytas pilnas, su pašto kodu. Taip pat turi būti nurodytas ir gavėjo telefono numeris.

11)  Siuntos, kurių užsakymas yra patvirtinamas iki 11:00 val., dažniausiai yra surenkamos tą pačią darbo dieną iki 17:30 val. Siuntos, kurių užsakymas patvirtinamas vėliau negu 11:00 val., dažniausiai yra surenkamos sekančią darbo dieną iki 17:30 val. Importo atveju, Economy (žemės transportu) siuntos dažniausiai surenkamos sekančią darbo dieną. Skiltyje papildoma informacija Jūs galite nurodyti pageidaujamą siuntos paėmimo laiko intervalą (pvz.: “pageidauju, kad siuntą paimtu rytoj 2016-02-15 tarp 13:30 ir 15:30 val.). Intervalas turi būti bent 2 valandos.

12)  Atvykus kurjeriui paimti siuntos yra pildomas siuntos gabenimo manifestas, kurio viena dalis yra paliekama klientui.

13)  Visos siuntos gauna savo numerius (savo siuntos numerį žiūrėkite manifesto kopijoje).

14)  Siuntų kelią galite stebėti per mūsų siuntų sekimo sistemą.

15)  Visos siuntos yra draudžiamos pagal tarptautinių krovinių vežimo taisykles (CMR draudimu). Jeigu siuntos vertė yra didelė ir pageidaujate papildomo draudimo, galima drausti konkrečią siuntą, mokant 2 (du) procentus nuo siuntos vertės, bet ne mažiau kaip 25 (dvidešimt penkių) eurų siuntos draudimo įmoką. Norėdamas papildomai apdrausti siuntą, klientas privalo prieštai susisiekti su www.eurosiuntos.lt ir sutarti visas sąlygas, bei atlikti papildomą mokėjimą draudimo įmokai padengti.

16)  Siuntų bei krovinių pristatymas dažniausiai trunka 2-7 darbo dienas.

17)  Siunta laikoma pristatyta tuomet, kai ji pasiekia gavėją ir gavėjas ją apžiūrejęs pasirašo kurjerio pateiktame siuntos dokumente.

18)  Norint išsiųsti siuntą į valstybę, nesančią Eurosiuntos.Lt užsakymų sistemos sąraše, reikia susisiekti su www.eurosiuntos.lt ir suderinti visas sąlygas bei atlikti mokėjimą.

19)  Siunčiant ne ES viduje, siuntos keliauja pro muitinę. Economy servisui eksporto dokumentų tvarkymas papildomai kainuoja 25-50 Eur (priklausomai nuo prekių kodų kiekio). Ši sąskaita muitinės tarpininkų yra išrašoma ir pateikiama tiesiogiai klientui (siuntėjui). Express servisui eksporto dokumentų tvarkymas papildomai nieko nekainuoja.

20)  Taip pat galioja visos sutarties (link) sąlygos bei Lietuvos Respublikos įstatymai.

21)  Visos pretenzijos privalo būti pateiktos raštu.

22)  Visi ginčai, kylantys tarp www.eurosiuntos.lt ir kliento yra sprendžiami taikiu sutarimu arba įstatymų nustatyta tvarka teisme.